søndag den 2. september 2012

Singlelivets glæder vol.2

Hej igen.

Jeg har tømmermænd i dag. Ikke så mange, men nok til at jeg ikke gider lave noget som helst og ikke nok til, at jeg ikke har dårlig samvittighed over ikke at lave noget som helst. Jeg var i byen hele natten, og det var sjovt og dejligt, og der var mænd, og vi snakkede med dem, men de gode var der ikke, og jeg er stadig fri på markedet. I morges, da jeg vågnede kl.8 efter kun et par timers søvn og havde det pænt dårligt, var jeg faktisk ret glad for at være alene i lejligheden, men nu, søndag eftermiddag, er jeg trist over, at her ikke er nogen, som jeg kan holde i hånden og putte med på sofaen.

I nat havde jeg en tydelig fornemmelse af, at jeg hele dagen i dag ville kunne leve højt på mit tilsyneladende store talent for bordfodbold, men det er bare ikke sådan sagerne står. Jeg vandt flere gange, og det var rart, for det kan jo betegnes som en sportsgren, og jeg er ellers ikke typen, der fører mig frem indenfor den slags, så jeg har ligesom fået et ekstra lag på min personlighed. Men som sagt kan jeg ikke leve højt på det længere. Den døde, da jeg lukkede øjnene i nat.

Jeg har været på et tre dages pædagogikumkursus. Det første af slagsen i år, og det var hyggeligt. God mad, godt kursus og hyggelige værelser. Jeg elsker den slags små "ferier" fra hverdagen.

I dag har jeg lyst til at tage til stranden. Og gå og gå og gå og få vind i håret og sandkorn i munden. Hvis jeg havde haft en bil, var jeg kørt hen til en strand, efter at have hentet en Cocio.

Jeg har et grimt stempel på både højre og venstre håndled. Jeg er sådan en slut, der spiller på to heste om natten.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar